Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pomsta dotčené kuchty

Tento příběh byl sepsán podle skutečné události. Na žádost hlavního protagonisty byla jména účastníků pozměněna, jinak jsou ale události popsány tak, jak mi byly vylíčeny. 

Poznámka na úvod: Všiml jsem si, že tu jsou „citlivější“ čtenáři a tak pro jistotu dodávám, že titulek příspěvku v žádném případě nemá za cíl znevažovat nebo zesměšňovat kuchařské povolání. Slovo kuchta mi prostě jen lépe znělo.

Jednou, je tomu opravdu dávno, si takhle pan X, kterému budu dále říkat třeba René, aby se mi lépe vyprávělo, seděl v zaměstnanecké jídelně výrobních závodů, kde tenkrát pracoval.

Byla doba oběda a René se spokojeně ládoval bramborami s prejtem (jeho oblíbené brambory se šumákem, o kterých mi často se zasněným výrazem vypráví, asi tenkrát došly), když tu mu z ničeho nic na talíři přistála další hrouda prejtu a to tak prudce, že byl jedlík rázem notně potřísněn omastkem.

Nic nechápající René se otočil, aby našel viníka a spatřil za sebou kuchařku s rukama v bok a nasupeným výrazem ve tváři. "Já si nic domů neberu, aby bylo jasno!" pronesla důrazně nanejvýš zlověstným hlasem. "Co to? Co se to stalo? Proč já?", zračilo se vyděšenému Renému v očích.

Neměl totiž ani ponětí o tom, že zatímco jedl, jeho kolega - malý pan M. s velkým smyslem pro humor - v nestřežené chvíli přistoupil k okénku výdeje obědů a takto promluvil ke službu konající dámě: "Pan René říkal, že nám dáváte tak malé porce, abyste si prý mohla zbytek odnést domů."

No není to hezký příběh o přátelství na pracovišti?

 

 

Autor: Adam Lešikar | pondělí 30.11.2015 13:05 | karma článku: 17,05 | přečteno: 1374x
  • Další články autora

Adam Lešikar

Blbinky, to by mu šlo! (díl 15.)

Jsem já vůbec platným členem společnosti, když tak nějak nemám co říct k politické situaci, ani se mi nechce nadávat na poměry? Když já na to pro samý pitomosti prostě nemám čas...

16.7.2019 v 11:30 | Karma: 12,66 | Přečteno: 525x | Diskuse| Ostatní

Adam Lešikar

Blbinky, to by mu šlo! (díl 14.)

Já vím, já vím, tentokrát jsem vás zanedbával vážně dlouho. Ale konečně jste se dočkali. Ne zcela nezištně posílám další kolekci obrázků, které vás možná donutí přemýšlet o tom, co říkáte. A smát se tomu...

1.7.2019 v 13:01 | Karma: 12,85 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ostatní

Adam Lešikar

Blbinky, to by mu šlo! (díl 13.)

Po dlouhé přestávce jsem si udělal čas na další sérii z kolekce veselých (doufám) obrázků. Možná pro tentokrát zbaví třináctku pověsti nešťastného čísla a třeba někomu pomůžou v boji proti podzimním depresím.

3.10.2017 v 11:00 | Karma: 19,41 | Přečteno: 944x | Diskuse| Ostatní

Adam Lešikar

Blbinky, to by mu šlo! (díl 12.)

Ačkoli mě léto činí ještě línějším, než jsem obvykle, blbinky mě napadají stále. Jde jen o to donutit se vzít tužku do ruky. Trochu to trvalo, ale nakonec se mi to podařilo.

27.7.2016 v 11:05 | Karma: 17,11 | Přečteno: 868x | Diskuse| Ostatní

Adam Lešikar

Kolik je hodin?

Velmi krátký "příběh" o relativitě času. Pozor, příspěvek obsahuje sprosté slovo, útlocitnější čtenáři nechť si tedy raději čtou jinde.

11.5.2016 v 13:00 | Karma: 11,38 | Přečteno: 570x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 659x
Důvěřivý skeptik a naivní pesimista...

Seznam rubrik